Jak wybrać najlepszy papier dla swojej marki

9 listopada 2021

Wszyscy słyszeliśmy te słowa: kampania omni-channel, content marketing, storytelling... mógłbym tak długo wymieniać. Wszyscy czytaliśmy blogi i wiemy, że są one niezbędne dla rozwoju i utrzymania każdej marki, ale jednym z punktów często pomijanych jest znaczenie druku i papieru. Jako kreatywny, jesteś winien swojej marce możliwość bycia zauważonym, budowania zaangażowania i generowania lojalności, ale wielu projektantów nie wie, czego szukać w papierze, aby zapewnić, że te rzeczy się zdarzają, gdy konsumenci wchodzą w interakcję z markowymi produktami drukowanymi. Pytanie brzmi więc: jak wybrać najlepszy papier dla swojej marki?

Oto cztery wskazówki, które pomogą Ci zacząć:

    Rozważ przesłanie swojej marki.Twoje medium powinno wzmacniać Twoje przesłanie. Zarówno papier niepowlekany, jak i powlekany może przynieść profesjonalne rezultaty, ale ostateczny wybór zależy od tonu, który chcesz przekazać i standardów Twojej marki. Papier niepowlekany nadaje ton i wygląd, który sprawia wrażenie zaufanego i szczerego, a także wzmacnia wizerunek marki.

Dodatkowo, zastanów się nad rodzajem obrazów, które będą prezentować Twoją markę. Czy potrzebujesz żywych, kolorowych akcentów? Jasny, biały arkusz, taki jak Cougar® Smooth lub Super Smooth, stanowi idealną podstawę dla jasnych kolorów, które przyciągają uwagę. Szukasz uczucia nostalgii lub chcesz dodać modny styl Instagram do swoich zdjęć? Cougar® Natural zapewni niezapomniane wydruki.

    Myśl długoterminowo. Możesz potrzebować tylko wizytówek, gdy marka jest początkowo tworzona, ale jakiego rodzaju drukowane elementy będą potrzebne przez cały okres istnienia marki? Papier firmowy, przesyłki reklamowe, koperty, foldery, broszury, plakaty, katalogi... lista możliwości jest długa i długa. Zastanów się również, jakiego sprzętu drukarskiego będziesz używał przez cały okres istnienia Twojej marki. Podczas gdy foldery lub broszury mogą być drukowane offsetowo, wysyłka bezpośrednia skierowana na konkretny rynek może spowodować, że druk cyfrowy będzie najlepszym rozwiązaniem. Idąc dalej, druk atramentowy jest świetną opcją dla dużych nakładów, takich jak katalogi lub duże ilości przesyłek direct mail; opcje te najlepiej współgrają ze zmiennym obrazowaniem.

Aby uzyskać najlepsze rezultaty, wszystkie "główne" potrzeby marki w zakresie papieru powinny być drukowane na papierze tej samej marki. Wybierając markę papieru, należy upewnić się, że posiada ona różne gramatury i wykończenia, a także rozszerzenia linii dla różnych urządzeń. Linia Cougar jest bardzo szeroka - dostępna w trzech wykończeniach, dwóch odcieniach, różnych gramaturach z dołączonymi kopertami oraz opcjami dla druku cyfrowego i atramentowego.

    Postaw na jakość.Doskonała jakość druku zaczyna się od wyboru wysokiej jakości papieru, który dobrze się sprawuje. Częste pytanie, które otrzymuję od młodszych projektantów brzmi: "Czy to naprawdę ma znaczenie, jaki papier wybrałem, jeśli jest to zwykły biały papier?". Odpowiadam na to innym pytaniem: "Czy drukujesz na nim obrazy?". Jeśli ich odpowiedź jest twierdząca, to moja odpowiedź brzmi: "to tak, zdecydowanie!".

Z całą powagą, niezależnie od tego, czy drukujesz offsetowo, cyfrowo czy atramentowo, wybór papieru ma poważny wpływ na końcowe rezultaty Twojej drukowanej pracy.

Próbujesz uniknąć cętkowania farby na dużych, jednolitych powierzchniach? Doskonała formacja Cougar to świetny początek.

Nie masz czasu na rozczarowujące rezultaty przy szybkim druku cyfrowym? Cougar Digital Color Copy posiada trzygwiazdkowy certyfikat HP Indigo.

Tagi: Podstawy papieru i edukacja, Trendy w marketingu poligraficznym