Zapamiętaj lukę (wiedzy) w marketingu papieru i druku

7 listopada 2021

W ciągu ostatniego roku mieliśmy przyjemność (wirtualnie) współpracować z wieloma różnymi grupami, w tym szkołami i organizacjami branżowymi. Uważamy, że te możliwości są bezcenne - nie tylko dają nam szansę na podzielenie się naszą miłością do papieru i druku z masami ludzi, ale także pozwalają nam dowiedzieć się, co dzieje się w "prawdziwym świecie".

Odkryliśmy, że edukacja i wiedza na temat papieru i druku nie są już tym, czym były kiedyś. Nasi przyszli kreatywni i marketingowcy skupili się na marketingu cyfrowym i projektowaniu i nie otrzymują solidnych szkoleń na temat papieru, technik druku i konfiguracji plików. Dodatkowo, mamy do czynienia z napływem pracowników, którzy przyjmują nowe role i obowiązki, czasami spoza ich wcześniejszego doświadczenia zawodowego. (Słyszeliśmy opowieści o pracownikach, którzy byli odpowiedzialni za zakupy, a jednocześnie byli odpowiedzialni za drukowanie materiałów - mówimy tu o używaniu obu stron mózgu!)

Te zmiany stwarzają okazję dla naszej branży do zapewnienia społeczeństwu większej edukacji na temat papieru i druku. Oto kilka luk w wiedzy, na które się natknęliśmy - wraz z zasobami, które udostępniliśmy, aby pomóc w edukacji:

Znaczenie wyboru papieru

"Daj mi najtańszy papier, jaki masz" lub "Nie obchodzi mnie, jakiego papieru używasz" to dwa zwroty, które przyprawiają o dreszcze każdą osobę związaną z papierem. Niezależnie od roli, jaką odgrywa w tworzeniu drukowanej promocji, konsumenci mają wybór, a papier ma

znaczenie.

Wybór odpowiedniego papieru do danego zadania jest niezwykle ważnym krokiem w każdym projekcie drukarskim, a znajomość niuansów każdego rodzaju papieru będzie stanowić różnicę w każdym projekcie. Doskonałym narzędziem pomocnym w nauczaniu wyboru papieru jest wzornik papieru. Książki te są skrupulatnie przygotowywane przez producentów papieru, aby zaprezentować jakość druku i szeroki zakres linii ich produktów. Pomaga to nie tylko zrozumieć właściwości papieru, ale również to, jak wybór papieru wpływa na końcowy wydruk. Zachęcamy nowych użytkowników papieru (lub tych, którzy do niego wracają) do skontaktowania się z lokalnym sprzedawcą papieru i poproszenia o zaktualizowany swatchbook. Ponadto, przygotowaliśmy również doskonałą ściągawkę na temat tego, jak czytać wzornik.

Innym doskonałym źródłem informacji jest lista odtwarzania Tips and Techniques na naszym kanale YouTube. Filmy te nie tylko dostarczają informacji o różnych rodzajach papieru, ale także zapewniają świetny wgląd w techniki druku. Wszystkie filmy zostały stworzone z myślą o nowicjuszach i można się nimi łatwo dzielić.

Zasady druku

Oprócz papieru, stale zmieniający się świat technologii druku jest kolejnym obszarem, w którym utrzymują się luki w wiedzy. Osoby kupujące po raz pierwszy materiały do druku mogą nie być świadome istnienia różnych rodzajów technologii druku, dlatego ważne jest, aby najpierw pomóc im zrozumieć różnice i korzyści płynące z każdego z nich. Wraz z tą wiedzą, ważne jest również, aby podzielić się z nimi informacjami na temat specyfikacji papieru dla każdej technologii druku. Tutaj właśnie przydaje się wzornik papieru. W naszych wzornikach znajdują się różne technologie druku, dzięki czemu można zobaczyć, jak zachowuje się papier i jakich rezultatów można się spodziewać.

Przelewanie farby na papier

Istnieje wiele informacji na temat drukowania na papierze niepowlekanym, ale dla osób nowych w branży może to być bardzo trudne. Musimy pracować nad budowaniem zaufania z tymi nowymi klientami poprzez zachęcanie do otwartego dialogu na początku projektu. Warto rozważyć poniższe pięć kluczowych rozmów, które powinny odbyć się na początku projektu druku.

Innymi pomocnymi źródłami są promocje druków, takie jak Lynx® For Sure czy Cougar® w/Purpose. Te materiały nie tylko zachwycają swoim wyglądem, ale można się z nich wiele nauczyć o tym, co można zrobić na niepowlekanym papierze. Do tych prac dołączyliśmy również szczegółowe notatki produkcyjne, które pomogą wyjaśnić zarówno wybór papieru, jak i metodę druku. Zapraszamy do zapoznania się z blogami produkcyjnymi For Sure oraz w/Purpose.

A dla bardziej zaawansowanych klientów, niedawno wznowiliśmy popularną serię Print Solutions. W tej serii (pisanej przez naszych specjalistów ds. jakości) dzielimy się poradami i wskazówkami dotyczącymi m.in. zapobiegania powstawaniu plamki na tuszu, łagodzenia efektu tylnej pułapki oraz uzyskiwania głębokiej, bogatej czerni.

Szukasz więcej informacji? Pamiętaj, aby regularnie sprawdzać naszą witrynę internetową w poszukiwaniu aktualnych zasobów, blogów i podcastów.

Tagi: Paper Resource, Trendy w marketingu druku, Porady i najlepsze praktyki w zakresie druku