Poprzedni czwartek: Teraz jest czas, aby wyrobić sobie markę
W 2016 roku po raz pierwszy wydaliśmy serię Make Your Mark on Cougar®. Przesłanie było proste: Bez względu na wyzwania, z jakimi możesz się zmierzyć, wiadomość, którą musisz przekazać lub publiczność, do której musisz dotrzeć, papier Cougar® jest tam, aby podtrzymać dziedzictwo Twojej marki.
Ten materiał stał się ulubieńcem fanów, ukazując Cougar® jako papier, na którym można
wyrazić pasję, osobowość i cel marki. Zestawy składające się z próbek wydruków przedstawiających różne wykończenia, kolory i gramatury Cougar, były również dowodem na to, że druk jest istotnym elementem brandingu.W miarę jak wszystko się otwiera, pracodawcy szukają nowych pracowników, a organizacje starają się przekonać klientów, druk jest teraz tak samo ważny jak kiedykolwiek wcześniej. W dzisiejszym wydaniu Throwback Thursday, spoglądamy wstecz na serię Make Your Mark.
Restaurator
Papier i druk odgrywają niezwykle ważną rolę w branży restauracyjnej. Niezależnie od tego, czy jest to menu, podkładka, znak czy wizytówka, druk nie tylko komunikuje jakość i kunszt wykonania, ale może również określać oczekiwania i dawać przykład tego, jak powinno być. Próbki przedstawione w tej sekcji reprezentują szeroki wachlarz gramatur Cougar, zarówno w gładkim jak i super gładkim wykończeniu. Próbki te również pięknie pokazują, jak można połączyć nowszą technologię druku (cyfrową) z bardziej tradycyjną (letterpress).
Tego lata branża restauracyjna zaczynała się odradzać, firmy otwierały się w 100% i ponownie pojawiły się drukowane menu. Jednak wraz z pojawieniem się różnych wariantów i powracającymi mandatami, firmy nie powinny tracić z oczu tego, jak papier może być doskonałym narzędziem pomagającym im prosperować (i przetrwać) w nadchodzących miesiącach. Rozważ poniższe korzyści dla klientów wynikające z używania papieru:
- Kontynuuj oferowanie papierowych menu oprócz wersji cyfrowych. Starsi klienci mogą mieć problem z dostępem do menu online lub mogą mieć trudności z odczytaniem czegoś na ekranie.
- Papierowe menu, które są drukowane cyfrowo są również doskonałym sposobem na szybkie i efektywne kosztowo aktualizowanie materiałów w celu odzwierciedlenia przerwania działalności, nowych dodatków lub zmian w godzinach pracy.
- Wykorzystaj bezpośrednią pocztę do komunikowania wszelkich zmian w działalności, ofercie menu lub promocjach. Bezpośrednia poczta generuje 10 razy więcej odpowiedzi niż same działania cyfrowe.
Edukator
Wydana w 2017 roku publikacja "Make Your Mark on Cougar - The Educator" pokazuje, w jaki sposób druk pomaga szkołom, kolegiom i uniwersytetom w skutecznym marketingu do różnych osób - od studentów i wykładowców po rodziców, absolwentów i darczyńców. Komunikacja w tym segmencie musi być na tyle zwinna, aby przekazywać prestiż, wartość, możliwości i ekscytację.
Flash forward do 2021 roku. COVID-19 zakłócił funkcjonowanie sektora szkolnictwa wyższego, powodując spadek przyjęć na studia. Oprócz pierwotnego zamiaru, szkoły i uniwersytety muszą również zapewnić rodziców i studentów o bezpieczeństwie. Sektor ten był zmuszony do bardzo szybkiego przestawienia się na cyfrowe podejście marketingowe z powodu zamknięcia drukarni oraz redukcji zatrudnienia i budżetu. Jednak takie podejście pozwoliło im na konsekwentną komunikację z potencjalnymi klientami z bardziej spersonalizowanym podejściem - czymś, za czym konsumenci obecnie tęsknią.
Marketing za pośrednictwem poczty elektronicznej i mediów społecznościowych ma swoje zalety, ale zawsze powinien być połączony z elementem druku. Bezpośrednia poczta i broszury są mocno eksponowane w promocji Make Your Mark, co sprawia, że jest ona jeszcze bardziej aktualna w dzisiejszych czasach, zwłaszcza, że mówimy o dostarczaniu klientom bardziej spersonalizowanych komunikatów. Direct mail zmienił się z powodu podejścia opartego na danych, co pozwala marketerom na lepszą identyfikację, targetowanie i skuteczniejsze przekazywanie wiadomości. Badania wykazały, że 80% konsumentów jest bardziej skłonnych do dokonania zakupu od marki, która zapewnia spersonalizowane doświadczenia. Stylowy wydruk z unikalnym wycięciem, personalizacją lub charakterystycznymi zagięciami (w połączeniu z aksamitną fakturą Cougar® Digital) to efektowny sposób na wyróżnienie się instytucji.
Rzemieślnik
Rzemieślnik to pracownik wykwalifikowanego rzemiosła, zwłaszcza takiego, które wymaga ręcznego wykonywania przedmiotów. Niezależnie od tego, czy mówimy o wytwórcy mebli, piekarzu czy projektancie odzieży, rzemieślnik jest kuratorem kultury - napędzanym przez potrzebę tworzenia, kolekcjonowania i dzielenia się.
Papier jest namacalną reprezentacją ich marki - a próbki zaprezentowane w Make Your Mark są świadectwem możliwości, jakie daje druk. Od nietradycyjnych wizytówek, przez identyfikatory, aż po unikalne składanki - papier jest idealnym nośnikiem, który wyróżnia się w świecie, który przeszedł na technologię cyfrową.
W tym roku nastąpił boom w otwieraniu małych firm - od czerwca 2021 roku powstało ich około 440 000. Przedsiębiorstwa te w dużej mierze składają się z rzemieślników, którzy zostali dodatkowo zmotywowani przez obecny klimat ekonomiczny do rozpoczęcia działalności gospodarczej. Wielu z nich wykorzystuje platformy internetowe do prowadzenia i promowania swojej działalności, ale papier zawsze powinien być graczem wspierającym.
Właściciele firm mogą skorzystać z tego, czego dowiedzieli się o klientach dzięki swoim wysiłkom online i skierować do nich spersonalizowaną kampanię direct mail. Badania wykazały, że 31% konsumentów jest bardziej podekscytowanych otrzymywaniem poczty każdego dnia w porównaniu z okresem sprzed pandemii. Konsumenci poświęcają również o 34% więcej czasu na czytanie materiałów marketingowych i promocyjnych, które trafiają do ich skrzynek pocztowych. Na szczęście USPS oferuje sposoby, które ułatwiają (i czynią bardziej opłacalnym) docieranie do klientów za pomocą przesyłek bezpośrednich.
Tagi: Cougar, papier cougar, Wskazówki dotyczące projektowania i produkcji poligraficznej