Pięć danych na temat rozwoju mediów drukowanych w 2017 r.

1 listopada 2021

Jak bardzo kocham magazyny drukowane, dowiedzieliśmy się już w Brand Storytelling: 3 Brands Leveraging Print Magazine Strategies, a jako redaktor Blueline Magazine, jestem trochę stronnicza w kwestii siły magazynów drukowanych i tego, jak można je wykorzystać do opowiedzenia historii swojej marki. Jednak, pomijając osobiste opinie i uprzedzenia, popularności magazynów drukowanych nie da się zaprzeczyć, mimo założenia, że czasopisma drukowane umierają. Założenie to można łatwo obalić dzięki kilku statystykom zawartym w publikacji 2017-2018 Magazine Media Factbook przygotowanej przez The Association of Magazine Media.

Fakt nr 1 W 2016 roku na rynku pojawiło się 226 nowych magazynów drukowanych Z tych 226, 32 zostały opublikowane w kategoriach rzemiosło/gry/hobby, podczas gdy reszta skupiła się na popkulturze i modzie.

Fakt #2 Zawartość czasopism jest głęboko absorbująca, zarówno w wydaniach drukowanych, jak i cyfrowych. Ta statystyka jest jednym z najbardziej fascynujących trendów przemawiających na korzyść mediów drukowanych, ponieważ czytelnicy wydań drukowanych spędzili średnio 51,7 minuty na jednym wydaniu w porównaniu do 49,2 w przypadku czytelników wydań cyfrowych.

Fakt #3 Amerykanie w każdym wieku czytają magazyny - szczególnie młodzi dorośli. Wiem, że wszyscy są przyklejeni do swoich smartfonów, ale liczby nie kłamią. 94% osób poniżej 25 roku życia czytało w ciągu ostatnich sześciu miesięcy magazyn w wersji cyfrowej lub drukowanej. Z drugiej strony, w latach 2016-2017 liczba odbiorców magazynów drukowanych i cyfrowych wzrosła o 5,4 mln czytelników w wieku 18+. 25 najlepszych magazynów drukowanych dociera do większej liczby dorosłych i nastolatków niż 25 najlepszych programów telewizyjnych w primetime.

Fakt #4 Czytanie oparte na papierze po prostu działa, ponieważ, wiesz, nauka. Czasopisma drukowane mają przewagę nad czasopismami cyfrowymi, ponieważ czytanie na papierze jest wolniejszym i głębszym procesem. Kiedy mózg pracuje ciężej, czytelnicy mają tendencję do zapamiętywania więcej.

Fakt #5 Czasopisma mają najwyższy zwrot z reklamy. Czasopisma drukowane zwiększają sprzedaż i generują pozytywny ROI z wydatków na reklamę, niezależnie od tego, czy jest ona drukowana, czy na platformie cyfrowej. Oznacza to, że czasopisma drukowane stanowią największą furtkę dla prenumeratorów czasopism.

Statystyki potwierdzają, że we współczesnym świecie marketingu czasopisma drukowane radzą sobie lepiej niż kiedykolwiek. Wręcz przeciwnie, dowodzą one, że czasopisma mają jeszcze większą wartość, a podczas gdy nasze cyfrowe społeczeństwo ewoluuje, druk jest ponadczasowy i sprawdzony.

Tagi: Trendy w marketingu drukowanym