Trzy wytyczne dla bezdotykowej reklamy drukowanej

24 lipca 2020

Przestrzeganie obecnych ograniczeń biznesowych będzie miało wpływ na ograniczenie rozprzestrzeniania się COVID-19, choć utrzymanie rozpoznawalności marki może być trudne dla firm ze względu na mniejsze interakcje z klientami. Organizacje mogą stosować się do trzech prostych wytycznych, aby utrzymać swoją rozpoznawalność marki przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa klientów:

1. Korzystanie z usług marketingu bezpośredniego (direct mail marketing)

Materiały drukowane, takie jak ulotki i pocztówki, oferują firmom niezawodną metodę przekazywania klientom informacji o marce. Zanieś reklamę bezpośrednio do domu klienta, korzystając z usług mailingowych w celu ograniczenia fizycznego kontaktu. Konsumenci będą mieli dostęp do aktualnych informacji o firmie w trakcie kontaktu z marką poprzez logo organizacji i jej tagline. Restauracje z opcją "to-go" mogą korzystać z usług mailingowych, aby wysyłać jednorazowe menu do społeczności.

2. Wykorzystanie przydrożnych technik reklamowych

Firmy poligraficzne mają wiele bardzo widocznych reklam, które firmy wykorzystują do przyciągnięcia uwagi klienta. Banery i inne znaki drogowe są łatwo zauważalne przez przejeżdżających kierowców i pieszych, dzięki czemu organizacje mogą informować konsumentów o swoich ofertach i nowych produktach. Zewnętrzne znaki mogą również powiedzieć ludziom, czy wnętrze firmy jest otwarte dla publiczności, lub jeśli drive-thru opcja jest dostępna.

3. Zamień pojazdy w pamiętne reklamy

Usługi poligraficzne mogą pomóc przekształcić pojazdy dostawcze i samochody klientów w jadalne reklamy dla marki organizacji. Folie samochodowe nadają samochodom unikalne wzory, które przyciągają wzrok do wyświetlanych informacji. Dystrybucja markowych magnesów do pojazdów jako prezentu od firmy zapewni również ekspozycję marki dla ludzi podczas ich dojazdów.