Jak wygrać w projektowaniu e-maili
Poniżej znajduje się wywiad z Mikiem Smithem, dyrektorem artystycznym Awebera (usługi e-mail marketingu, z której korzystam w JUST Creative), który odpowiedział na kilka typowych pytań dotyczących projektowania wiadomości e-mail.
Na marginesie, jeśli zaprojektowałeś świetny biuletyn e-mailowy, zgłoś go do bezpłatnego konkursu biuletynowego EmailMonks i wygraj swoją część 10 tysięcy dolarów w nagrodach.
wiadomość sponsorowana
1. W jaki sposób używanie spójnego szablonu może budować zaufanie do marki?
Szablony są korzystne z wielu powodów, ale konkretnie dla klientów, spójny projekt szablonu pomaga ustalić oczekiwania. Spójny szablon zmniejsza obciążenie poznawcze subskrybentów, ponieważ widzą oni rozpoznawalną strukturę i estetykę. Ten niewielki mentalny wyzwalacz buduje podświadome zaufanie czytelników, co znacznie przyczynia się do wzmocnienia marki.
2. Jakie są najlepsze kolory i miejsca dla wezwań do działania w wiadomościach e-mail?
Najlepszym sposobem, aby dowiedzieć się, jak subskrybenci zareagują, jest testowanie, ale oto kilka wskazówek, których nauczyliśmy się podczas naszych własnych testów. Jeśli możesz umieścić link lub przycisk tuż pod obrazem nagłówka lub nagłówkiem, zaobserwowaliśmy znaczny wzrost liczby kliknięć.
Jeśli chodzi o kolor, dopasowanie do marki jest ważne, ale równie ważny jest kontrast. Im wyższy kontrast między przyciskiem a tłem, na którym się znajduje, tym bardziej będzie się on nadawał do działania.
3. Ile tak naprawdę muszę zmienić w szablonie, aby uczynić go wyjątkowym?
Szablony Twojego dostawcy poczty e-mail zostały zaprojektowane tak, aby ułatwić Ci życie. Jeśli zmienisz tylko kolory i logo, to wystarczy, aby dobrze zaprojektować wiadomość e-mail. Nie ma potrzeby szaleć ze zmianą wszystkich elementów tylko po to, aby "zrobić to po swojemu".
wiadomość sponsorowana
Szablony są również tworzone tak, aby były elastyczne, więc dodawanie dodatkowych obrazów i treści powinno być łatwe do wykonania w ramach ograniczeń stworzonych przez projektanta wiadomości e-mail dla tego konkretnego szablonu.
4. Czy mój szablon powinien pasować do mojej strony internetowej?
Dopasowanie wiadomości e-mail i strony internetowej 1 do 1 jest dużym wyzwaniem. Przypadki użycia dla każdego z nich są zupełnie inne, więc nie ma sensu bić się, aby idealnie do siebie pasowały. Ważne elementy witryny - czcionki, kolory, logo, style obrazów - wystarczą, aby oba te elementy współistniały.
Pomyśl o swojej wiadomości e-mail w sposób, w jaki projektowano zestawy korespondencyjne w starej szkole. Wizytówka i papier firmowy nie wyglądają identycznie, ponieważ mają różne cele. Ale oczywiście żyły jako część tej samej marki. Jest to ta sama logika, która ma zastosowanie do szablonu strony internetowej i szablonu wiadomości e-mail, podobnych, ale zaprojektowanych z myślą o intencjach medium.
5. Czy podczas tworzenia newslettera e-mail na pierwszym miejscu powinien być projekt czy treść?
Elastyczny projekt szablonu wiadomości e-mail powinien umożliwiać umieszczanie wszystkich rodzajów treści.
6. Jakie są zabawne i unikalne sposoby na wyróżnienie wiadomości e-mail na tle innych marek?
wiadomość sponsorowana
Pozwól swojej osobowości zabłysnąć! Nie musi to być dowcipna kopia lub krzykliwe GIF-y, ale może tak być. Cokolwiek zrobisz, niech będzie prawdziwe. Każda osoba i marka to unikalna mieszanka historii, przekonań i osobowości. Pozwól na to w podejmowaniu decyzji projektowych, nie skupiaj się na "byciu innym".
7. Jaki jest błąd numer jeden popełniany przez marketerów w projektach e-maili?
Próba bycia fantazyjnym. Obrazy clipart, szalone czcionki lub kolory czcionek lub dziwaczne układy nie są konieczne. Za każdym razem, gdy wysyłasz wiadomość e-mail, podkreśl jej wartość, a subskrybenci będą chcieli od ciebie usłyszeć. Nie umieszczaj głupich elementów rozpraszających na drodze do osiągnięcia wartości!
Jak zaprojektować idealny newsletter
Dzięki MooSend, oto kilka wskazówek, jak wygrać w projektowaniu e-maili.
Wygraj w projektowaniu e-maili: Seria wideo
Mike Smith pracował nad serią filmów o projektowaniu wiadomości e-mail. Poniżej znajduje się pierwszy film, który uczy, jak zaprojektować niesamowitą wiadomość powitalną, koncentrując się na zasadach estetyki marki, ustalaniu oczekiwań i okazywaniu człowieczeństwa.
Miłego oglądania!