Jak pozycjonować nową stronę internetową: 8 skutecznych wskazówek SEO

31 lipca 2023

Ten artykuł został napisany przez Rintu Biswas.

Google to nie tylko wyszukiwarka, ale ekspert w dziedzinie wyszukiwania, który odpowiada na wszystkie pytania za pomocą jednego kliknięcia. Korzystając z tajnej formuły i zestawu metod, Google decyduje, które strony internetowe powinny pojawić się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania, aby użytkownicy mogli znaleźć najlepsze wyniki odpowiadające ich wyszukiwaniom.

wiadomość sponsorowana



Ranking zupełnie nowej strony internetowej to trudne zadanie, ale postępując zgodnie z wytycznymi Google, nowa witryna może poprawić swój ranking i ruch.

Chociaż na razie możesz nie zajmować pierwszego miejsca w wyszukiwarkach, zawsze istnieje możliwość poprawy.

Dowiesz się, jak uszeregować zupełnie nową witry nę, korzystając z 8 skutecznych wskazówek podanych poniżej:

1. Upewnij się, że Twoja witryna jest superszybka

Zbyt wolna witryna może mieć negatywne skutki. Według artykułu w KISSmetrics, 47% konsumentów oczekuje, że strona internetowa załaduje się w 2 sekundy lub mniej. Upewnij się więc, że masz witrynę, w której strony ładują się z superszybką prędkością.

Wraz z postępem w kodowaniu, otrzymujemy obecnie atrakcyjne wizualnie strony internetowe, które szybko ładują się na każdym urządzeniu. Zobacz, jak przyspieszyć swoją witrynę.


wiadomość sponsorowana



2. Regularnie aktualizuj swój blog odpowiednimi treściami

Jednym z najlepszych sposobów na wskazanie trafności witryny jest dostarczanie regularnie aktualizowanych treści. Posiadanie zaktualizowanych, unikalnych treści może zdecydowanie pomóc w przyciągnięciu uwagi Google.

Google to platforma, na której ludzie mogą uzyskiwać informacje. Dlatego Google kładzie nacisk na świeże, unikalne treści, które ludzie uważają za pouczające.

Tak więc regularne aktualizowanie bloga witryny o odpowiednie treści może zapewnić lepszą pozycję w rankingu.

3. Twoja witryna musi być przyjazna dla urządzeń mobilnych

W tym zaawansowanym technologicznie świecie wolimy zbierać informacje z Google za pomocą naszych telefonów komórkowych lub tabletów. Po co nosić laptopa przez cały czas, skoro mamy łatwy dostęp do Google z naszych telefonów?

Dlatego obowiązkowe jest stworzenie strony internetowej, która jest przyjazna dla urządzeń mobilnych, aby użytkownicy mogli uzyskać dostęp do informacji w podróży.

wiadomość sponsorowana


Strona internetowa, która jest przyjazna dla urządzeń mobilnych, ma większe szanse na osiągnięcie lepszej pozycji w Google. Google uruchomiło algorytm wyszukiwania mobilnego 21 kwietnia 2015 roku. Algorytm został zaprojektowany tak, aby dać impuls stronom przyjaznym dla urządzeń mobilnych w mobilnych wynikach wyszukiwania Google.

Google udostępnia bardzo pomocne narzędzie o nazwie Mobile-Friendly Test, aby sprawdzić, czy witryna jest przyjazna dla urządzeń mobilnych, czy nie.

4. Celuj w mało konkurencyjne słowa kluczowe

Badanie słów kluczowych jest pierwszym najważniejszym czynnikiem każdej kampanii SEO.

W dzisiejszych czasach bardzo trudno jest pozycjonować wysoce konkurencyjne słowa kluczowe, więc lepszym sposobem jest znalezienie słów kluczowych o mniejszej konkurencji.

Słowa kluczowe o niskiej konkurencyjności to te, które są wyszukiwane w dużej ilości każdego miesiąca, ale nie mają konkurencji. Wybór odpowiedniego słowa kluczowego pomaga przyciągnąć odwiedzających do witryny, a w zamian zapewnia lepsze rankingi.

Za pomocą narzędzi do badania słów kluczowych można ustalić zainteresowanie danym słowem kluczowym lub kategorią, a także określić liczbę wyszukiwań.

5. Optymalizacja witryny za pomocą słów kluczowych

Naucz się optymalizować swoją witrynę, dodając do niej słowa kluczowe.

  • Słowa kluczowe w tytule

Karta przeglądarki i wyniki wyszukiwania pokazują tytuł treści. Tak więc utworzenie tytułu zawierającego kilka słów kluczowych lub fraz pomaga wyszukiwarkom znaleźć treść odpowiadającą ich zapytaniu.

Spróbuj napisać opisowy i unikalny tytuł dla każdej strony swojej witryny. Tytuł powinien być krótki i prosty (w granicach 55-60 znaków).

Możesz użyć tego niesamowitego narzędzia Moz, aby sprawdzić liczbę znaków w tytule.

  • Optymalizacja adresu URL

Zawsze lepiej jest mieć słowa kluczowe w adresach URL, które opisują zawartość strony. Masz możliwość zoptymalizowania adresu URL dla każdego publikowanego posta.

Zoptymalizuj swój adres URL w taki sposób, aby nie zostać ukaranym przez wyszukiwarki za dokładne dopasowanie domeny wypełnione słowami kluczowymi.

wiadomość sponsorowana


Możesz zachować swój adres URL jako: www.example.com/topic-name.

  • Znacznik H1:

Znaczniki nagłówka, powszechnie znane jako znaczniki nagłówka HTML, służą do poprawy rankingu witryny w wyszukiwarkach.

Najważniejszym tagiem nagłówka jest tag H1, który określa zawartość strony i powinien być użyty tylko raz na stronie internetowej. H2, H3, H4, H5 i H6 to tagi podtytułów, które nie są tak ważne jak tagi H1.

Wyszukiwarki kładą nacisk na tagi H1 w stosunku do innych nagłówków, a jeśli są używane poprawnie wraz z innymi technikami SEO, mogą przynieść najlepsze wyniki i poprawić ranking w wyszukiwarkach.

  • Meta Description:

Jest to krótkie podsumowanie Twojej strony, dzięki czemu użytkownicy mogą dowiedzieć się o zawartości strony, zamiast tworzyć przybliżone pomysły na podstawie tytułu.

Meta opis nie powinien być nieistotny. Użytkownicy powinni być w stanie powiązać tytuł z opisem. Meta opis musi być krótki i nie może przekraczać 155 znaków.

  • Znaczniki alt obrazów:

Dostarczanie tagów alt lub alternatywnych tagów tekstowych do obrazów nie tylko czyni je dostępnymi dla użytkownika, ale także informuje wyszukiwarkę o Twojej stronie.

Tagi alt obrazów i nazwy plików powinny zawierać słowa kluczowe, aby wyszukiwarki mogły zidentyfikować treść jako wzbogaconą o słowa kluczowe.

Oto sposoby optymalizacji strony internetowej za pomocą słów kluczowych. Zapoznaj się z powyższymi metodami optymalizacji i skieruj ją na właściwe tory.

  • Używaj słów kluczowych w treści w sposób naturalny

Zgodnie z wytycznymi Google - "Pomyśl o słowach, które użytkownicy wpisaliby, aby znaleźć Twoje strony, i upewnij się, że Twoja witryna faktycznie zawiera te słowa". Umieść więc ważne słowa kluczowe w treści w sposób naturalny.

Należy pamiętać, że treść powinna być naturalna i nie powinna być wypełniona słowami kluczowymi. Treść powinna być napisana prostymi słowami, aby użytkownicy uznali ją za zrozumiałą i czytelną. Rozpowszechniaj wiedzę na dany temat wśród użytkowników, aby uznali ją za naprawdę przydatną i przyszli do ciebie ponownie.

6. Buduj tylko wysokiej jakości linki zwrotne

SEO zyskało na znaczeniu wraz z pojawieniem się Google, a linki zwrotne stały się głównym powodem sukcesu SEO.

Linki zwrotne, znane również jako linki przychodzące, pomagają określić popularność witryny. Google przyznaje więcej punktów witrynom z przyzwoitą liczbą wysokiej jakości linków zwrotnych i uważa, że te witryny zapewniają bardziej trafne wyniki wyszukiwania niż inne.

7. Bądź aktywny w mediach społecznościowych

Duża ilość ruchu może pochodzić z mediów społecznościowych. Ważne jest, aby tworzyć przyjazne dla społeczności i informacyjne artykuły, aby przyciągnąć ludzi do swojej witryny za pomocą platform mediów społecznościowych.

Posiadanie aktywnych profili Google+, Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest będzie miało pozytywny wpływ na przyciągnięcie ogromnego ruchu.

8. Postępuj zgodnie z wytycznymi Google

Google jest twoim szefem i dlatego musisz postępować zgodnie z wytycznymi swojego szefa. Wszelkie nieetyczne sposoby dotarcia na szczyt będą miały negatywny wpływ na Twoją witrynę, a Google może Cię wyrzucić za nieetyczne i nielegalne działania. Postępuj zgodnie z wytycznymi i zdobądź szczyt w sposób etyczny.

Podsumowanie

Teraz znasz najbardziej wydajne i skuteczne sposoby pozycjonowania nowej witryny. Jeśli zostaną wdrożone prawidłowo, możesz po prostu wylądować na pierwszej stronie wyszukiwania Google.

Więcej artykułów SEO

  • 9 wskazówek SEO, o których prawdopodobnie zapomniałeś
  • 10 mniej znanych technik SEO, aby uzyskać wyższą pozycję w rankingu
  • Jak zoptymalizować pojedynczą stronę internetową
  • 20 wskazówek i technik SEO na stronie

-

Rintu Biswas jest ekspertem SEO w MyTasker, profesjonalnej firmie SEO. Jest niezwykle pasjonatem swojej pracy. Możesz śledzić jego stronę na Facebooku.