3 praktyczne porady Sunbrella® dotyczące projektów nadruków

18 listopada 2021

Marka Sunbrella jest zszywką outdoorową od lat 60-tych, kiedy to wyzwaniem było stworzenie markizy z tkaniny o najwyższej wydajności, która byłaby odporna na działanie żywiołów. Po upływie 50 lat marka ta oferuje znacznie więcej niż tylko tekstylia outdoorowe. Obecnie jest to solidna marka lifestylowa, która często przenosi to, co na zewnątrz, do wnętrza i na odwrót. Wraz z ewolucją produktów, ewoluowały również strategie projektowe i marketingowe.

Oto 3 praktyczne wskazówki dotyczące projektów druku, opracowane przez zespół marketingu i kreatywności Sunbrella.

1. Wybierz dobrą drukarnię

Współpraca z odpowiednią drukarnią może zadecydować o różnicy między przeciętnym a wyjątkowym projektem poligraficznym. Dla firmy Sunbrella ważna jest współpraca z drukarnią, która rozumie, jak pracować z papierami niepowlekanymi. Ponadto należy upewnić się, że drukarnia posiada doświadczenie techniczne w pracy z nowymi metodami druku i upewnić się, że przekłada się to na papier. Kolejną cenną wskazówką dotyczącą projektów drukarskich jest wspólna praca nad kontrolą prasy. Dla zespołu Sunbrella był to również istotny krok w celu wprowadzenia wszelkich poprawek na prasie, które są niezbędne do osiągnięcia optymalnych wyników w projektach poligraficznych.

2. Wybierz właściwy papier

Określenie właściwego papieru na początku projektu jest kluczową częścią procesu. Zespół Sunbrella pragnie zrozumieć, jakie wrażenie ma wywoływać dany projekt, począwszy od wrażeń dotykowych osoby trzymającej papier, aż po proces proofingu i reprodukcji kolorów. Zapewnienie dokładnego odwzorowania kolorów i faktur na papierze ma kluczowe znaczenie dla marki Sunbrella. Zespół projektowy Sunbrella preferuje stosowanie Cougar Digital Color Copy do druku cyfrowego ze względu na wyjątkową dokładność odwzorowania kolorów.

"Właściwie nadal jestem podekscytowany świadomym wyborem papieru. Myślę, że cały nasz zespół tak robi." Stephanie Cizinsky, Dyrektor Marketingu, Glen Raven (firma macierzysta Sunbrella)

W ciągu ostatniej dekady ich plan druku drastycznie wzrósł pod względem płatnych mediów, zabezpieczeń, punktów zakupu (POP), reklamy konsumenckiej i handlowej. Częściowo wynika to z faktu, że wybór papieru jest bardzo podobny do wyboru tkaniny. "Dotyk, nazywany przez nas dotykiem tkaniny, jest niezwykle ważny dla naszych klientów" - powiedział Michael Hogan, dyrektor artystyczny w Glen Raven. "Więc jeśli podnosimy rangę marki i nie używamy papieru, który wywołuje ten rodzaj dotykowego doświadczenia sensorycznego, nie oddajemy sprawiedliwości faktycznemu produktowi, tkaninom".

3. Zamawiaj zadrukowane próbki w firmach papierniczych

Zespół Sunbrella lubi zamawiać próbki drukowane w firmach papierniczych w celu uzyskania inspiracji i poznania technik druku. Próbki te ilustrują, w jaki sposób zespół Sunbrella może uzyskać różne wyglądy lub zapoznać się z nowymi technikami druku. Pomaga to zespołowi projektowemu być na bieżąco z najnowszymi trendami w zakresie papieru i druku.

Aby uzyskać więcej pomysłów i innowacji od najlepszych marek, zaprenumeruj nasz Paper Matters Magazine.

Tagi: Paper Matters, Specyfikacja papieru, Trendy i wskazówki dotyczące druku